23 Ekim 2015 Cuma

Kore den paket var!

2 haftadır bekliyordum bu paketi. Arkadaşımdan aldığım haberden sonra bugün postacı amcam getirmiş Kore den paketimi :)
İlk olarak arkadaşımdan bahsetmek istiyorum. Arkadaşlığımız 4 yıldır devam ediyor.4 yıldır da ara ara konuşup böyle hediyeleşiyoruz. Bu ondan aldığım 4. paket. İsmi de Ye Ryeoung Lee :) Tabi ki herkes gibi kendisiyle internetten tanıştık hediyeleşmeye başladık.
Şimdi de gelelim beni mutlu eden paketime :)
 
 Genel görünümü ve neler bulunuyor içinde?
-oje
-şal
-kalem
-parfüm
-çorap(Korenin olmazsa olmazı )
-not defteri
-bileklik kese içinde
-toka
-mektuplar (en sevdiğim)


                                   Ve kutunun sonunda beni bekleyen sürpriz kahvelerim ve çaylarım
                                    Ne yalan söyliyeyim hediyelerden en sevdiğimde bu kahveler oldu!
 
 
Böyle mutlu eden şeyler olduğunda hayatım daha bir eğlenceli oldu...
Nice küçük mutluluklara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder